گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند
نوشته شده توسط : پناهی نیا

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

همیشه سفر کردن بسیار لذت بخش می باشد. البته ممکن است در طول سفر مشکلاتی پیش بیاید که شما را از ادامه سفر دلسرد کند. اما لازم نیست نگران باشید در این مقاله سعی داریم تا شما را با چالش های سفر آشنا کنیم و راهکاری هایی را برای پیش گیری از این حوادث بیان کنیم. با آژانس چهارفصل همراه باشید.

معرفی مکان های دردسر ساز:

مکان هایی که ممکن است در سفر برای شما خطراتی داشته باشد، شامل: خیابان ها و معابر عمومی، مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها و اقامتگاه ها، وسایل حمل و نقل عمومی و کوچه و پس کوچه های محلی می باشد. در ادامه به معرفی برخی از این چالش ها  می پردازیم. آفر تور دبی

حقه ای در قالب بازرسان قلابی هتل

یکی از بدترین چالش های سفر و خطراتی که گردشگر با آن مواجه می شود این است که دو یا سه نفر لباس های ماموران انتظامی به تن می کنند و در اتاق های هتل هایی که مدیریت قوی ندارند را می زنند. آن ها به بهانه اینکه  ماموران بازرسی هستند، وارد اتاق می شوند. یکی از مامورها با پرسیدن سوال، حواس گردشگر را پرت می کند و سایر اعضای این تیم بدون این که گردشگر متوجه شود، اشیا قیمتی او را می دزدند. این مشکل بیشتر در کشور اسپانیا و در شهرهایی نظیر مادرید و بارسلونا اتفاق می افتد.

دلالان هتل های گران قیمت شهر در قالب رانندگان تاکسی

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

یکی از چالش های سفر گردشگر این است که رانندگان تاکسی سود جو که متوجه می شوند، مسافرشان غریب است، گردشگر را گمراه می کنند و او را به هتلی دور افتاده و گران می برند و بابت آوردن مسافر، مبلغی پول از هتل دارها به جیب می زنند. اگر زمانی به کشور های اروپایی سفر کردید، مراقب این حقۀ رانندگان به ویژه رانندگان فرودگاه ها باشید. قیمت تور دبی

منوهای جعلی، حقه ای که اشتها را کور می کند

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

یکی از چالش ها سفر به کشورهای آمریکایی این است که افرادی سودجو در هتل ها گردش می کنند و بروشورهای کافی شاپ هایی غیر واقعی را از زیر در به درون اتاق گردشگران می فرستند.  سپس گردشگران سفارش خود را به همراه اطلاعات کارت بانکی در اختیار سفارش گیرنده قرار می دهند. اما هر چقدر صبر می کنند خبری از غذاهای خوشمزه نیست. بعد از مدتی متوجه می شوند که تمام حساب بانکی  آنها خالی شده است.

پرتاب شدن بچه، دامی غیر انسانی

در کشور ایتالیا، مخصوصا در شهر رم، خانوم هایی جوان با کفش های پاشنه بلند هستند که بچه ای به بغل دارند و در خیابان قدم می زنند. آنها به بهانه پیچ خوردن پاهایشان،  بچه را به زمین می اندازنند و گردشگر وقتی این صحنه را می بیند، کیف دستی خود را رها کرده و به سوی بچه می دود تا به او کمک کند. اما خبری از بچه نیست و تمام این ماجرا حقه ای بوده که کیف دستی گردشگر را بدزدنند. نرخ ویژه تور دبی

شاخه گل رزی که نباید خریداری شود

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

یکی از چالش های سفر این است که شما در حالی که با همسرتان در خیابان ها قدم می زنید، گل فروشی به سوی شما شاخه هایی از گل های رز سرخ را هدیه می دهد. اما زمانی که شما گل را می گیرد، تازه متوجه می شوید که باید چه پول هنگفتی را برای یک شاخۀ گل بپردازید.

زنان اغواگری که سارق از آب در می آیند

در برخی کشورهای اروپایی، زنان اغواگری وجود دارند که نه تنها آبروی گردشگر، بلکه اموال او را نیز بر باد می دهند. معمولا این اتفاق برای گردشگران جوان می افتد و آنها مجبور هستند در برابر از دست دادن پول خود سکوت کنند.

یه حلقۀ طلایی قلابی، ارمغانی از یک گشت و گذار کوتاه در شهر پاریس

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

این چالش زمانی اتفاق می افتد که گردشگر در خیابان های پاریس قدم می زند که صدایی می شنود. همزمان فردی ادعا می کند که این حلقه از جیب گردشگر افتاده است. ابتدا گردشگر به فرد گوید که حلقه مال او نیست. اما فرد عابر او را وسوسه می کند که حلقه از جنس طلا است. فرد عابر در نهایت گردشگر را متقاعد می کند که با پرداخت هزینه ی کمی این حلقه را به او می فروشد. بعدا گردشگر متوجه می شود که این حلقه طلا نبوده و کلاه بزرگی سرش رفته است.

کتی که از لکه کثیف می شود و جیبی که از پول خالی

زمانی که گردشگر در خیابان های شهر های بوینس آیرس و ریودوژانیرو قدم می زند. فرد سود جویی لکه ای را عمدا بر روی لباس گردشگر ایجاد می کند. بعد گردشگر را از لکه لباسش باخبر می کند و به او می گوید که لازم نیست نگران باشد و می تواند این لکه را پاک کند. اما فرد علاوه بر پاک کردن این لکه، جیب های لباس گردشگر را خالی می کند.

فروشندگان گوشی به دست، شیادانی حرفه ای که کارت بانکی جعل می کنند

زمانی که گردشگر ها در کشور اسپانیا به ویژه شهر بارسلونا به فروشگاه ها می روند، باید حواسشان به فروشندگان و مسئولان صندوق باشد. این فروشندگان زمانی که مشغول حساب کردن قیمت اجناس خریداری شده هستند، از کارت اعتباری گردشگران عکس تهیه می کنند و با داشتن رمز کارت، سر فرصت کارت را جعل کرده و حساب شخص را خالی می کنند.  

کفش هایی که نطلبیده واکس زده می شوند

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند

یکی از حقه هایی که ممکن است گردشگر در ترکیه دچار آن بشود این است؛ زمانی که فرد واکسی یک گردشگر را مشاهده می کند، برس خود را جلوی پای گردشگر می اندازد؛ توریست هم خم می شود و برس را به فرد واکسی می دهد. فرد واکسی هم، شروع به برق انداختن کفش های او می کند. در آخر فرد واکسی دست اش را برای گرفتن پول دراز می کند و گردشگر ناچار است هزینۀ این کفش های براق را بپردازد. از دیگر چالش هایی که ممکن است در سفر گرفتار آن شوید؛ شامل موارد زیر می باشد: بهترین تورهای دبی

گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند
•    مواد های مخدری در قالب قرص
•    دستبند هایی که جیب شما را در گردشگری خالی می کنند
•    جیب برهایی که معرکه می گیرند
•    عکاس هایی که دوربین شما را می دزدند 
•    دزدیدن کیف پول
•    خرید بلیت های قلابی با قیمت گزاف در بازار سیاه
•    جیب برهایی که همیشه در کمین هستند
•    دکتر های جعلی با گواهی های استعلاجی جعلی 
•    سارقانی در لباس پلیس های انتظامی 
•    تنقلاتی که هیچگاه مجانی نیستند
•    ماساژ های اجباری با هزینه هایی چشم گیر

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: گردشگرها و دام هایی که باید مراقبشان باشند,قیمت تور دبی,نرخ ویژه تور دبی,بهترین تورهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: